Hemma hos jennifer.

Vi bakar kladdkaemuffins eller nu vad det heter, sen ska vi kolla film och käka våra goooooda muffinsar, jag tycker vi är värda det efter en lång och hård skoldag. *host host* hehe.

Vi har fått hyffsat bra lärare iaf, jävligt bra spanska lärare fick vi som tur va.
Och så har hemkunskap detta året också. Så de känns iaf som detta åre kommer att bli ganska bra faktiskt.
Och jag fick överskåp som tur va, annars hade jag nog inte klarat mig! Fast det stinker hamster piss eller något.
Det måste vara något connection, för jag drömde om hamstrar inatt om ni ville veta, haha.

Men nu ska jag gå och hjälpa jennifer ist för att sitta här och lata mig.

e ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0