sorry för att jag inte har bloggat på ett tag men har inte varit hemma och inte riktigt tänkt på det.

Men nu är jag tbx! sitter och vänta på lisa, vi ska ut och sk8a ;)

Har även varit i helsingborg och spelat eskilscupen, det gick inte så jätte bra, hehe men vi hade kul iaf :D
Och i tisdags va jag på liseberg med lisa och robban som jag inte hade träffat på ett helt år, så de va kul att se han igen :)
igår va jag med oliver och lisa. vi skulle cykla till ica och köpa marabo, mjöl & ägg. Jag skjutssade lisa, så när vi cyklade råkade smidiga lisa sätta in sin fot i hjulet. fast som tur va bodde hennes mamma i närheten, så lisa stannade där medans jag och oliver cyklade vidare och köpte de vi skulle. ;)

här  kmr lite bilder.



vårat bortaställ om ni undrar vrf vi har räda tröjor ist för våra snygga svart vita ;)
jag är längst ner 3:dje från vänster.


Jag & robban i flumride ;)


Jag & lisa :)

/e ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0