trött.

Hejhej.
Nu är jag så trött så jag kan sommna ståendes ute i regnet...
Gick upp halv 9 idag för träningen började 10. Fast vi skulle mötas en kvart innan. Vi sprang vi i bunketorp ungefär 6  km om man räknar till och från lindevi också i ösregnet  :)
Så först trodde jag att jag hade försovit mig för att jag satte snooze på väckarklockan, sen vaknade jag 2 minuter efter och fick panik, för jag kom inte ihåg att jag satte snooze på klockan. Det är lite läskigt när man vaknar och sen inte kommer ihåg något av det, vilket händer mig väldigt ofta för att jag är nästan alltid helt borta när jag vaknar på natten eller tidigt på morgonen ;)

Och senare ska vi till några kompisar och käka räkor och kräftor :D mummma!

so long bitches.

/ elina jannesson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0