hhooooola! ;)

Har inte bloggat på 3465786765 år typ, jag vet jag vet, förlåt för de!
Har haft 43643 prov så har inte hunnit riktigt.
Men var i kungsmässan i torsdags med mamma & mormor.
Fick en tröja och en tunika av mormor :D <3
Och i fredags var jag där igen med jennifer och henrietta.
Jag köpte, ett linne, en tunika, och en klänning.
Bilder kommer sen. JAG LOVAR! och denna gången ska jag hålla de :D
Igår var vi hos fam Bitsch. Och vi badade i deras jacuzzi som dom har på altanen.
Mitt hår frös till is! HAHHA :D

Och nu ska vi till IKEA med dom ;)  niiice.
jag ska kolla på en byrå elr nu va de heter för den som jag har nu har gått sönder ;)

puuushej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0