tjeennna.

Idag har jag inte gjort så jäätte mycket, så därför har jag inte så mycket att skriva om.
Men ah, va & red förut.
Det gick hur bra som hest!
Första lektionen - dressyr, hade jag Rebus, han gick hur fint som helst. Mycket bättre än förra veckan jag red honom :)

Andra lektionen - Hoppning, hade jag Lady, hon va lite pigg som vanligt. Men det är bara skoj.
I början va lektionen gick det jätte bra, hon lyssnade och gjorde som jag ville. Sen skulle vi hoppa en kombination med 3 hinder. Vi kom med jätte bra fart och fin galopp & allt på sista hindret, så helt plötsligt tväääärstannde hon.
Så jag trilla av. hahah.
Och sen när hon väl har stannat så blir hon väldigt tjinkig senare också, så hon tvärstannade när vi skulle komma från andra hållet också, ååå jag trillade av. Sen så stannade hon typ två eller tre gånger till, men dom gångerna lyckades jag hålla mig kvar ;)
Men annars va den lektionen lyckad och hon va jätteduktig :)
Nästa hoppträning ska jag ha jocke, och han hoppar ju allt så de kommer nog gå bra. hha :d
Och nu ska jag kolla på dom magiska skorna.

Och grattis till henrietta som fyller 14 år idag! :D ♥



Pusshej :)


Kommentarer
Postat av: Henrietta

Tack :D <3 lite efter men men (:

2010-11-14 @ 15:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0