töööööööntigt!

Fick ett sms imorse där de stod:

Hi. Im teresa fidalgo.
Today I turn 26 years of being dead. If you dont send this to 20 people, i will sleep by your side tonight forever.
If you dont belive it, google my name. You´ll se.

Asså har folk inget liv, sitta och hitta på fula kedje sms. (min åsikt iaf)
jag googlade de, och folk från typ hela Sverige har fått smset, så de verkar ju funka om dom vill sprida de ;)

Men jaja, har varit i Frölunda torg (igen)
min bror skulle köpa de nya call of duty, black obs till playstation 3.
Så jag väntar på att han ska varva de, så kan jag spela de sen, som jag har gjort med alla andra hans call of duty spel, haha, och eftersom han ringde och bokade de eller nu vad han gjorde, så fick man massa extra banor, och en radiostyrd bil som har filmkamera och mic m.m inbyggd i sej, så de va ju trevligt för honom.

Men nu ska jag dra in till hans rum och kolla om spelet duger ;)

pusshej :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, fick också det smset -.-

2010-11-09 @ 19:31:58
URL: http://lucciii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0