Hallojjsan.

Vaknade hemma hos kära Malin idag. Fjäskade hela kvällen igår och hela morgonen idag om att kunde låna hennes gitarr några dagar... Funkade nästan. Klockan är sent så lägger inte upp några bilder idag. Eller tog iföresej bara mongobilder på mig och jennifer.
Sen när jag kom hem rakade vi min lilla katt smilla, för hon hade så många tussar. Så nu är hon inte speciellt vacker, hon ser ut som ett litet lejon, ni ska få se en bild imon.
Sen bakade jag kladdkaka, och sen kollade vi på Farsan. Hahahaha skön film asså! Har nog aldrig skrattat så mycket åt en film. Och nu glömde jag av vad det va jag skulle skriva -.- Störande..
Men nu måste jag sova om jag ska orka upp till skolan imon. :)

/e ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0