hemma från skolan.

Så nu ska jag göra lite matte. Och sen äta, sen sen göra mer läxor. Sen tror jag att jag ska kolla på spirit. Film asså. Den ät tecknad. Men äälskar många tecknade filmer. Som typ lejonkungen, pocahontas, björnbröder och ah massa mer. Men det är jätte bra låtar med i den filmen, och det är martin stenmark som sjunger dom i den svenska verisionen. Fast alla sånna disney filmer är bättre på svenska en på engelska. Men nu ska jag inte snacka om mina disney filmer mer.
Sen ska jag nog hoppa in i dushen och sen blir det idol och efter det ska ja kolla på nån ny serie som heter whitechapel eller nåt. den går på tv 4 efter idol.

Och jag tycker att ni ska gå in och kolla på denna fina bloggen --> http://endastsssofia.blogg.se/, den är värd att läsa! óch det är hon som har gjort min design som jag är väldigt nöjd med :)



/ e ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0