IDOL

Jag älskar idol asså!

men idag har jag varit i skolan och tränat.
jävligt gött att vi börjar kvart i 10 imon !
Denna veckan har vi as mkt läxor känns de som -.-
Det roliga är att alla grejer som vi lär oss beöver man inte ens.
Tex, om man jobbar som läkare eller nåt, ska man då ställa sig och förklara, såhär och såhär va de för 5000 årsen. och såhär gjorde dom på stenåldern. om man är intresserad av de kan man ju läsa om de på sin fritid.
Jag tycker att man ska lära sej grunderna. Elr bara ha svenska engelska, b-språk matte.
och sen när man går ut nian kan man börja läsa direkt till de man vill bli. elr i sjuan elr nåt, sen kan man börja jobba direkt.
Nån som håller med mig??

Själv vill jag bli vetirenär, och man behöver vääälfigt höga betyg för att kunna bli de. Och jag gillar verkligen inte skolan. Så jag tror att de kommer bli ganska tufft. Men med rätt inställning så blir de väl bra skulle jag tro. :)


Kommentarer
Postat av: jeffe

vi har typ tre läxor men joo... ;p

HAHHAHa

2010-09-07 @ 21:37:55
Postat av: elina

HAHAHA men de kääännns som de ;)

2010-09-08 @ 16:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0