dååååååligt humör!

har lust att slå sönder allt i min närhet ska jag bara säga.
Min dator är jääääääääääävligt seg, jag har 34565435678976543234567890 ton läxor, jag har ont i ryggen jämt, och massa mer som jag inte orkar ta upp här.
Men ah, har iaf en ny favoritlåt, haha den e nog väldigt gammal för jag lyssnade på den jätte mkt när jag var liten. Det går inte att lägga in den i blogggen för att min dator är ju som sagt efterbliven.
men den heter iallafall you and me med lifhouse.
och jag tror att våran hemkunskaps lärare är sjuk, och om vi får den vikarien som är med helena hela tiden slänger jag mej i väggen och dör elr nåt.
Det va allt jag hade o säga idag.

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0