funderar på att sätta igång att blogga igen..

har ju inte gjort det på ett tag nu. Kanske ska bli mitt nyårslöfte, har ju redan brutit mina 2 andra så..
imon börjar skolan, :(  betyder mer läxor och prov, tror jag spyr på de nu!
men i torsdags hade jag hoppträningen med lilla pricken för larry zetterman, de gick super bra tycker jag.
och idag va jag med natta, vi åkte till svensk ridsport för jag skulle kolla på en ridjacka, så jag och mamma ska kanske åka förbi där imon på väg till stallet.
Och nu är de så att jag har glömt min laddare hos en kompis som bor i stan, så kmr nog inte kunna hämta den på ett tag så kanske inte blir så mkt, men kan nog låna pappas data hoppas jag ;)

 Men nu ska jag borsta tänderna osv. eftersom jag ska upp tidigt imon.
pusshej!


Kommentarer
Postat av: amanda

ja , snälla börja blogga igen :D

2011-01-11 @ 15:39:38
URL: http://mandyelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0